20 de novembre, 2013

Don Teo; el millor bikini de Barcelona

Ja fa molt de temps el Ruiz em va recomanar un lloc per esmorzar al carrer Escorial de Gràcia: el Don Teo. Ara ja hi he anat uns quants cops i sóc un veritable adicte als seus bikinis. Després d'uns quants mesos a Mèxic vaig anar-hi a esmorzar la setmana passada amb el Pelut i la primera mossageda que li vaig fer (al bikini, no al Pelut) va ser deliciosa.

El Don Teo és un lloc de barri, d'aquells de tota la vida, on els cambrers hi treballen des de fa una pila d'anys i a més són simpàtics i agradables. És un bar normal però els esmorzars són bons i es nota que estan preparats amb carinyo. A mi em transporta a quan era petit. Em recorda aquells berenars o esmorzars a les Granjes Catalanes amb la meva mare o els meus avis. El Don Teo té un aire d'aquells bars i d'aquells temps. 

Aneu-hi!

C/Escorial 43, Barcelona


Ver Restaurants en un mapa más grande