19 de febrer, 2009

Os Rios

Un dels darrers descobriments del barri ha estat el Os Rios, un petit restaurant que es troba al carrer Còrsega tocant a Bailen. En poc més d'un mes ja hi he anat unes quantes vegades amb diferents col•legues i aquests, al seu temps, m'han comentat que també han portat a d'altres amics. Tan és així que la setmana passada jo hi vaig anar dijous amb els de la u
ni i el divendres van coincidir el Feo i l'Angelito amb el Pelut el Lopes i el Jordi.
L’Os Rios, com el seu nom indica, és un restaurant gallego i obre tot el dia; pel que es veu al migdia fan menus i sempre està a tope. La Mariona va ser la que em va portar per primer cop i des d'aquell dia que m'he convertit en el client del mes. El lloc és cutret, però es menja molt bé i molt bé de preu. El millor és anar el divendres o el dissabte que és quan tenen els plats estrella a la carta, però de vegades hi ha molta gent i cal reservar. Per a mi els plats favorits són el Pastel de patata, la Empanada, el Calamars farcits i el Pulpo, però també tenen moltes altres coses.

Però a part del menjar, potser el millor de tot d’aquest restaurant és la Rosa, la senyora que el porta juntament amb el seu marit, el Paco. És una senyora encantadora que et tracta com si fossis el seu propi net. Ja veureu que si la coneixeu li agafareu carinyo de seguida.
Bon profit!!

Bar Restaurante ‘Os ríos’

Comidas caseras, tapas variadas y platos combinados
Tel. 93 457 89 38
Barcelona